Hogyan léphet kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a +36–70/558-3940 telefonszámon hétfőtől péntekig, 09:00-17:00 között, vagy írjon nekünk e-mailt a jht@jht.hu címre.
Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
A szállítás ingyenes minden 160,000 HUF feletti online megrendelés esetén. Ha igényli, hogy a terméket kézbesítési szolgáltató vigye fel az emeletre, a vásárlónak külön díjat kell fizetnie. További információért vegye fel velünk a kapcsolatot a +36–70/558-3940 telefonszámon vagy a jht@jht.hu e-mail címen.
Mennyi idő alatt szállítanak?
A Johnson Health Tech Hungary Kft. a készleten lévő termékek esetében a lehető leggyorsabb kiszállításra törekszik. A szállítás azután indul, hogy a Johnson Health Tech Hungary Kft. a szállító cégnek átadja az árut. A szállító okozta késések nem tartoznak a szállítási feltételekbe.
Mi történik, ha a címzett nincs otthon?
Két kézbesítési kísérlet után a szállító értesítőt hagy az ügyfél postaládájában. Az ügyfél köteles felvenni a kapcsolatot a futárral a kézbesítés újraütemezéséhez.
Mit kell tennie a szállításkor?
Az ügyfélnek ellenőriznie kell:
- A csomag épségét, amelynek sértetlennek és száraznak kell lennie, meg kell felelnie az új csomagolás szabványainak.
- Hogy a csomagok száma egyezik a szállítási dokumentumon szereplő adatokkal.
- Hogy a csomaghoz tartozik-e számla, amelyet meg kell őrizni a garancia aktiválásához (lásd Általános Szerződési Feltételek – Garanciális termékek).
Mit tegyen, ha a csomag sérült?
Ha a csomag sérült a szállítás során, az ügyfélnek az „Elfogadom fenntartással” jelzéssel kell aláírnia. Javasolt visszautasítani a csomagot, ha az láthatóan sérült vagy megsemmisült.