Hogyan léphet kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Kérjük, hívjon minket a +36-70/558-3940-es telefonszámon, hétfőtől péntekig, 09:00 és 17:00 között, vagy írjon nekünk e-mailt a következő címre: jht@jht.hu

Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?

A szállítás ingyenes minden 160,000 HUF feletti online megrendelés esetén. Ha igényli, hogy a terméket kézbesítési szolgáltató vigye fel az emeletre, a vásárlónak külön díjat kell fizetnie. További információért vegye fel velünk a kapcsolatot a +3670/558-3940 telefonszámon vagy a jht@jht.hu e-mail címen.

Mennyi idő alatt szállítanak?

Johnson Health Tech Hungary Kft. a készleten lévő termékek esetében a lehető leggyorsabb kiszállításra törekszik. A szállítás azután indul, hogy a Johnson Health Tech Hungary Kft. a szállító cégnek átadja az árut. A szállító okozta késések nem tartoznak a szállítási feltételekbe.

Mi történik, ha a címzett nincs otthon?

Két próbálkozás után a futár értesítést hagy, amelyen a csomagazonosító szám szerepel. Az ügyfélnek fel kell vennie a kapcsolatot a helyi fiókkal a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében.

Mit kell tenni a kézbesítéskor?

Az ügyfélnek ellenőriznie kell:

  • A csomag sértetlenségét, amely nem lehet sérült vagy nedves; meg kell felelnie egy új csomag standard jellemzőinek.
  • Hogy a csomagok száma pontosan megfelel a szállítólevélen szereplő mennyiségnek.
  • Hogy van-e kísérő számla az árukhoz, amit az ügyfélnek meg kell őriznie a garancia aktiválásához – lásd a „Felhasználási feltételek” – garanciális termékek.

Mit kell tenni, ha a csomag sérült?

Amennyiben a csomag a szállítás során megsérült, az ügyfélnek „Fenntartással elfogadom” jelöléssel kell aláírnia, és javasolt a csomag visszautasítása, ha az láthatóan sérült és tönkrement.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre a vásárlásokhoz?

A vásárlásokat biztonságosan, banki átutalással és/vagy készpénzzel is lehet teljesíteni. További információkért kérjük, olvassa el az eladási feltételek „Fizetések” szakaszát.

Lemondhatom vagy módosíthatom a rendelést az online rendelés leadása után?

A törvény szerint 14 napon belül visszavonási jog illeti meg az ügyfelet a kiszállítást követően. Az ügyfélnek írásbeli értesítést vagy e-mailt kell küldenie a jht@jht.hu címre. Javasoljuk, hogy haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot a +36-70/558-3940-es telefonszámon.

Minden termék garanciával rendelkezik?

Igen, minden termékre garancia vonatkozik. A garancia időtartama a terméknél, a rendeléskor van feltüntetve. Ha az ügyfél hibát talál a megvásárolt termékekben, hívhatja az ügyfélszolgálatot vagy küldhet e-mailt. A garancia aktiválásához lásd az „Eladási feltételek” – garanciális termékek.

Az áruk összeszerelés nélkül érkeznek?

Igen, a termékek összeszerelés nélkül, eredeti csomagolásukban érkeznek. A csomagban világos és teljes szerelési útmutató található.

Amennyiben nem találta meg a keresett választ, kérjük, lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal.